tirsdag den 30. oktober 2007

Interview

[6:29] Helle Vita: hej
[6:29] Kristine Randt: Jeg tænkte præcis det samme
[6:29] Helle Vita: ok[6:29] Helle Vita: jeg kan se du er ny
[6:29] Kristine Randt: kan du se det på min krop, påklædning mm.?
[6:30] Helle Vita: ja
[6:30] Helle Vita: og selvfølgelig på din profil
[6:30] Kristine Randt: arhhh, du kan se, hvornår jeg har fødselsdag/oprettelsesdag
[6:30] Helle Vita: hvor lang tid har du planlagt at være i sl af hensyn til din forskning
[6:31] Helle Vita: det er også tydeligt at det er en ny verden for jer
[6:32] Kristine Randt: ligenu virker det lidt uoverskueligt, men ad omveje har jeg hørt, at man blir afhængig
[6:32] Kristine Randt: hvor lang tid har du været her?
[6:32] Helle Vita: jeg har været her en måned men har nået meget og talt med mange mennesker og lært hvordan man optræder i sl
[6:32] Kristine Randt: Kan jeg få nogle fifs?
[6:33] Helle Vita: jeg søger om der er liv i sl og kan nu konstatere at det er der
[6:33] Helle Vita: ja det kan du sagtens
[6:33] Helle Vita: spørg
[6:34] Kristine Randt: du sir du kan se, at sl er en ny verden for os, hvad træder uden for?[6:34] Helle Vita: I føler fremmed endnu
[6:35] Helle Vita: du skal hurtigt finde nyt tøj
[6:35] Kristine Randt: lyser det af nybegynder?
[6:35] Helle Vita: alle piger der er nye ligner dig
[6:35] Helle Vita: hvor lang tid har du nu
[6:35] Kristine Randt: jeg er ikke helt med
[6:36] Helle Vita: hvor længe kan du blive i sl i dag
[6:36] Kristine Randt: Jeg tror vi slutter her kl. 15:00
[6:37] Helle Vita: ok vil du med til Wien jeg kender et sted med gratis tøj
[6:38] Kristine Randt: Årh, det er sødt af dig, men tiden er lidt knap i dag. Jeg er her igen torsdag.
[6:38] Helle Vita: ok jeg vil lige vise dig stedet så kan du selv besøge det senere
[6:38] Helle Vita: det tager to minutter
[6:39] Helle Vita: er du med
6:39] Helle Vita: nød til at gøre dig til ven for at teleportere dig
[6:40] Kristine Randt: hvis det er ok med dig, så vil jeg egentlig hellere bruge tiden ligenu til at få svar på nogle spm.
[6:40] Helle Vita: ok
[6:41] Kristine Randt: er dit timeforbrug steget i siden du startede for en måned siden?
[6:41] Helle Vita: det er faldet lidt
[6:42] Kristine Randt: er det begyndt at kede dig eller
[6:42] Helle Vita: jeg var en lørdag på sl i 18 timer
[6:42] Kristine Randt: hold kæft hvor vildt. havde du det ikke mærkeligt bagefter og måske undervejs
[6:42] Helle Vita: nej men jeg søgte meget rundt i starten - nu kender jeg meget af sl-verdenen[6:42] Kristine Randt: har du fået nogle venner herinde
[6:43] Helle Vita: jo svært ved at sove - overskred også nogle grænser
[6:43] Helle Vita: mange
[6:43] Helle Vita: de bedste er piger
[6:43] Helle Vita: de vil gerne snakke hvor fyrene reelt vil ha sex
[6:44] Kristine Randt: hvilke grænser? Du skal selvfølgelig ikke svare, hvis de dermed overskrides igen
[6:44] Helle Vita: nogen går lige på og andre langtsomt frem
[6:44] Kristine Randt: vil fyrerne mødes rl?
[6:44] Helle Vita: for at lære dele af sl måtte jeg også besøge steder kun for piger
[6:45] Helle Vita: ja fyrene vil mødes i sl
[6:45] Kristine Randt: hvilke dele af sl
[6:45] Helle Vita: derfor har jeg også en ekstra avatar
[6:45] Kristine Randt: jeg kan ikke helt finde hoved og hale i det
[6:46] Helle Vita: der er mange piger der kun dyrker pigesex , også nogle af dem her på torvet[6:47] Helle Vita: det er også svært at forstå, vil du virkelig forstå må selv prøve ting du må måske aldrig har drømt om
[6:48] Helle Vita: du vil også opdage at dine omgivelser former dig
[6:48] Kristine Randt: jeg skal lige høre dig; må jeg lægge vores samtale ud på en blog?
[6:48] Helle Vita: selfølgelig
[6:48] Kristine Randt: tak. hvordan dyrker man sex herinde?
[6:48] Helle Vita: det har jeg også givet Sisse lov til
[6:49] Helle Vita: det vil jeg vise dig en dag uden at du selv behøver at deltage
[6:49] Helle Vita: man kan det samme som i rl
[6:49] Kristine Randt: nu er vi venner
[6:49] Helle Vita: ja
[6:50] Kristine Randt: jeg vil meget gerne tale med dig en anden dag
[6:50] Helle Vita: ok
[6:50] Kristine Randt: må vende tilbage til undervisning nu
[6:50] Helle Vita: du skal også være opmærksom på at der er mange følelser i sl
[6:51] Helle Vita: man kan blive fuldstændig grebet af det og bytte om på rl og sl
[6:51] Kristine Randt: skal man være varsom med ikke at træde folk over fødderne?
[6:52] Helle Vita: her på torvet er der nogle normer og ritualer det er klogt at overholde men ude i verden kan man være mere fri
[6:52] Kristine Randt: det må jeg høre mere om senere. tak for nu
6:52] Helle Vita: selv tak

Ingen kommentarer: